Daydreams were dangerous, because they made her wish for things she could never have

Oj känner att det knappt är någon idé att jag har blogg om jag ändå inte ska uppdatera så ofta... Men har verkligen haft fullt upp den senaste veckan, har haft två prov, en inlämning, en deadline, och till nästa vecka har jag ytterligare två inlämningar och ett prov, lagom kul alltså... Ska även konfirmeras på söndag så har lite att pyssla med där också! Hela onsdagseftermiddagen spenderades ute på landet i den kyrkan som vi ska vara i för att träna inför söndag. Haha känner att det kommer bli kaos.. 

Förutom konfagrejen i onsdags så har jag även tränat, spelat match, sovit över med min egna underbaring Julia, solat och pluggat massor.
-Hade frilufsdag i skolan igår där jag cyklade ca 3mil, simmade 1km och pw 7km, strosade också såklart runt hela dagen i sportbh så har en fin bränna nu...

Skriver inget mer nu eftersom att det bara är tråkigt med långa texter, skriver kanske mer senare ifall jag får tid.

Puss !


Friendship ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0