I'm back on track

Hejsan, har varken haft tid eller lust att blogga det senaste. Lite dåligt av mig kanske, men tänkte att ni ändå inte skulle vilja läsa om vad som har rört sig i mitt huvud de senaste dagarna.. Har egentligen inte sådära överdrivet mycket att skriva nu heller. Är också sjukt arg för tillfället, var nämligen och tog min andra gardacilspruta igår, visst den gjorde lite ondare än den första men tänkte inte speciellt mycket mer på det. Senare på kvällen skulle jag ut och springa tillsammans med en kompis, men hann inte ens möta upp honom innan jag började både blöda näseblod och spotta blod.. Inte så trevligt men tänkte att det strax skulle gå över så stannade där jag var en stund (precis brevid en trafikerad väg, haha inte jättesmart..) men det slutade verkligen inte blöda, så efter en stund ringde jag min pappa och tog mig till närmsta identifierbara plats (kan man säga så? hehe) så att han lätt kunde hitta mig..

Har sedan haft ont i armen hela dagen idag så gick tillbaka till vårdcentralen för att kolla vad det var för fel. Såklart så visste hon inte precis vad det var, men hon sa att det inte var något farligt, vilket iallafall är skönt ! Men såklart så var jag så dum och frågade ifall jag fick träna idag, och självklart blev svaret nej, får inte träna på hela veckan, åh aggro... Haha så nu har jag fått skriva av mig lite.
Hoppas att allting är bra med er finingar och att ni njuter utav livet! Själv så måste jag plugga massor nu, whää...
Lovar att ni ska få ett lite roligare inlägg snart!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0