Söndag

Hejhej, har nyss kommit hem från Alingsås där jag och min bästavän Evelina var och kollade på några av våra fina vänners dansuppvisning. De var verkligen jätteduktiga allihopa! Superkul att titta på eftersom att jag och evelina antagligen ska börja dansa till hösten, hehe ;)

Resten av kvällen ska jag spendera uppkrupen i soffan med en massa läxor, inte så kul men det måste tyvärr göras.. Fast förhoppningsvis så kommer mina bröder hit snart och äter med mig och pappa, med lite mat i magen får jag kanske energi och lust till att plugga. Högst otrovärt men kan alltid hoppas !
Förutom att ha vart på dansuppvisning idag då så har jag även tränat lite capoeira, love! Och stessat massor, haha..
Jaja hoppas att ni alla får en trevlig kväll och taggar skola/jobb imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0