Med medvind i ryggen så går det lätt

Morning people! 
Vaknade för ungefär två timmar sen och nu sitter jag i sängen och lyssnar på Syster Sol, Kapten Röd, General Knas och Bubba Flexx, thihi blir alltid på så härligt humör av deras låtar! Dagens planer består av massa plugg, och en långpromenad, får se om jag kanske även hinner med lite fredagsmys med någon ikväll.
~
Annars då? Jodå hade det verkligen hur mysigt som helst hemma hos sis, var verkligen jätteroligt att träffa henne igen ! Vi myste massor med film och god mat på kvällen, på torsdagsmorgonen hade sötan gjort iordning våfflor när jag vaknade, mhm gott! Innan jag åkte hem hann vi även baka världens godaste rabarberpaj, tycker absolut att ni ska ta och kolla in receptet här !
~
Men nu ska jag börja dikta ihop ett bra svar på ett mail som jag fick från en släkting i USA för någon vecka sen, puss !

Kommentarer
Postat av: Filippa Ilona

sv; Ska du säga goding!

2012-05-18 @ 10:15:36
URL: http://freakingdoktorer.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Det var mysigt att ha fig här - det får vi snart göra om!

Kram

2012-05-18 @ 18:05:37
URL: http://ellinorsworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0