Lite snabbt bara !

Hejhej, hoppas verkligen att ni alla har haft några riktigt bra dagar ! Det har iallafall jag, trots att vädret inte har varit så bra så har jag och farmor verkligen haft det supermysigt! Enda dåliga med veckan var att mitt tåg kom 22.45 istället för 21.30 efter min träning i tisdags och att stationshuset i Alingsås stänger vid nio vilket resulterade till att jag fick stå ute i duggregnet i en timma och en kvart, mindre kul.. Men annars ska jag inte klaga. Sov hos farmor en extra natt bara för att jag kännde att jag ville, så inatt blir min första natt hemma på ett tag, haha. Sitter just nu här med en ansiktsmaskt som jag strax ska ta bort så att jag kan krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet. Känner att alla mina inlägg blir väldigt tåkiga utan bilder oså, så lovar att jag ska försöka bli bättre på den fronten !



Godnatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0